Skip to main content
Jaar: 2018
Role: Positionering nieuw concept
Salesfunnel:
inceptie
geloofwaardig
vertrouwen

Nieuw nieuw nieuws

Een nieuw concept, een innovatie in de zorgmarkt. Vraagstelling van de opdrachtgever in Zwitserland; positioneer deze oplossing in het zorg landschap. Zet een business case op die gaat werken voor kopers van de apparatuur en franchisenemers.

Plan van aanpak (2018)

  • Voorbereiden van de product introductie; naam, huisstijl, verkoopmateriaal, online. De bouw van de infrastructuur die noodzakelijk is om het verhaal aan de doelgroep te vertellen.
  • Test sessie met huisartsen, onderzoek wat zij van deze oplossing vinden.
  • Introductie campagne gericht op samenwerking met 20 locaties in NL, gebaseerd op specificaties en business case. Dit is het go / no go punt.
  • Indien er een go is, dwz de huisartsen zien er wat in en de 20 locaties adopteren deze techniek dan zal de opdrachtgever de productie opschalen. En is het tijd om meer ruchtbaarheid aan dit concept te geven. Start met PR campagne en acquisitie.
  • De campagne voor de vestigingen. Landelijke campagne genereren.
2018-07-31T12:48:11+00:00