Doe de prijscheck
en vraag een offerte aan
bij HBB

De noodzaak van de uitvoering van een degelijk communicatie beleid is duidelijk voor enkele ondernemer. Maar het moet wel in de begroting passen. Anders blijft een effectief presentatie een droom. Ga daarom over tot actie en doe de budget check. U ontvangt onze uitgewerkte, vrijblijvende offerte binnen een dag. En nog gratis op de koop toe.

Meteen actie; en vraag een offerte aan. U ontvangt de uitgewerkte offerte binnen een dag. En wij bellen u niet op. Wij zetten u wel op onze mailinglist, maar dat is een list.

Vraag een offerte aan

  • What goals do you want to accomplish? Which communication items do you want to make?
  • Sleep bestanden hierheen of
    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    FAQ offerteaanvraag

    Wij delen onze ervaring en geven een budget in de vorm van en advies. Wij stellen ons altijd de vraag bij het maken van een budget; Als dit mijn bedrijf was hoe zou ik dan grafisch design, reclame en communicatie inzetten voor een maximaal rendement. Vanuit dat perspectief zoeken wij naar de beste oplossing voor uw bedrijf.
    Ons vak gaat over contact leggen met de markt. Wensen van mensen, inkopers, ondernemers en managers (uw klanten) omze en
    in relaties. Wij spannen ons in om meer te leveren dan wij van elkaar verwachten. Wat dat herkend uw doelgroep en dat geeft uw bedrijf net dat beetje voorsprong in de markt.

     

    Wij maken een duidelijk onderscheid tussen strategische belangrijke opdrachten en productie opdrachten. Elke opdracht krijgt de aandacht die het verdient.

    Onze budgetten komen in de praktijk uit op tussen 800 euro voor een compleet correspondentiepakket en een beknopte website voor een beginnend bedrijf en 150.000 euro voor een complexe mark ntroductie. De kwaliteit van de samenwerking met de opdrachtgever is voor ons belangrijker dan de hoogte van het budget.
    • Meer bekendheid
    • Nieuwe leads
    • Meer offerteaanvragen
    • Hogere offerte conversie
    • Borgen klant tevredenheid
    • Activering inactieve klanten
    • Doorverwijzing nieuwe klanten
    kijk eens naar het koopfase model dat wat meer inzicht geeft in de optimalisatie van communicatie per verkoopfase. Wij nodigen u uit om deel te nemen aan de workshop Laaghangend Fruit.
    Print Friendly