Case Agile marketing

Uitdaging; voeg een product groep toe die onze producten aanvult en bijdraagt aan een hogere dealwaarde.

Na een brainstorm; pakkingen want bij de montage van orifice-plates, venturitubes zijn nieuwe pakkingen nodig.

Dus wij hebben een interesse test opgezet. Dus Den Holder heeft geen voorraad genomen, Niet geïnvesteerd. Gewoon een oppervlakte test.

Verkoop folder

emailing

Ook op de website blijkt er interesse voor dit product (zie groen/ blauw bij de navigatie)

Verkoop oppervlakte

Campagne gegevens
Verzonden
Geopend
Offerte aanvragen binnen 3 weken; 4
Campagne kosten 1.700 euro
Omzet binnen 6 maanden; ruim 60.000 euro

Wat we leerden:
Toevoegen van pakkingen aan het aanbod is niet interessant (veel concurrentie en lage prijzen)
Toevoegen van isolation kits aan het aanbod is wel een goede keuze. Product met toegevoegde waarden en redelijke prijzen
De kits worden op voorraad gehouden en niet per set gekocht. Het is dus een zelfstandige product groep.

Nieuwsbrief
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Ontvang viermaal per jaar een trend rapport voor b2b marketing en communicatie. Tips over de organisatie van communicatie. En aantrekkelijke korting voor de lezers