Organisatie identiteit onderhouden in een veranderende markt. Mensen uit jouw doelgroep herkennen zich in de identiteit van jouw organisatie en producten en diensten.

Herkenning schept de voorwaarde voor ontmoetingen met de juiste personen. De personen die in jouw doelgroep passen. Dat zijn mensen die gelijksoortige verwachtingen hebben over het aanbod van jouw bedrijf. Met een passende identiteit bereik je mensen die jouw bedrijf beter tevreden kan stellen.

Met een passende identiteit bereik je mensen die jouw bedrijf beter tevreden kan stellen.

Een identiteit is een geheel van eigenschappen die langzaam veranderen en eigenschappen die voortdurend veranderende. Denk bij eigenschappen die langzaam veranderen aan het logo, de huisstijl en de niet persoonlijke communicatie. En denk bij voortdurend veranderende eigenschappen aan het gedrag van de mensen in de organisatie, prijzen, condities. Er is dus een snelheidsverschil waarmee onderdelen van een identiteit veranderen. Door dat snelheidsverschil ontstaan afstanden tussen grafisch design, niet persoonlijke communicatie en gedrag. Door die afstanden verliest de identiteit aan overtuigingskracht. Waardoor de aansluiting met mensen in de doelgroep aan kracht verliest. Een rammelende identiteit vermindert ook de focus op resultaat van de mensen in de organisatie.

Wij ontwikkelen strategisch grafische design en produceren de bijpassende communicatie middelen voor de lange termijn. Altijd herkenbaar en toch flexibel.